מדיניות משלוחים, ביטול והחלפה של מוצרי GURO
יש לך 0 מוצרים בסל הקניות
                                                                                                ראשי  | אודות  |  יצירת קשר  |  מדיניות ביטול/החלפת מוצרים  |  משווקים מורשים      
0
 
 
 

מדיניות משלוחים, ביטול והחלפה של מוצרי GURO



ניווט מהיר: [משלוחים] [ביטול עסקה/החזרת מוצרים] [החלפת מוצרים]
 

רכשתם מוצר באתר GURO ואתם מעוניינים להחזיר או להחליף אותו מכל סיבה שהיא? אין בעיה, אנא קראו בעיון מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.

מוצרי GURO מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה. אנו מקפידים שהם ישלחו ללקוח כאשר הם חדשים ותקינים. במקרה של בעיה הנוגעת לאחריות יש לפנות לחברת GURO דרך טופס "צור קשר" ולבחור בנושא "אחריות".

במקרה והמוצר נרכש דרך המשווקים המורשים, הלקוח אחראי להעביר את המוצר לידי החנות או הספק ממנו רכש את המוצר בצירוף קבלה מקורית. וציון פרטי המקרה בכתב ברור.

 


מדיניות משלוחים

א. ניתן לבצע הזמנה במשך 24 שעות היממה בכל יום בשבוע.

ב. שיטות אספקה:
1. דואר שליחים (מסופק דרך חברת כץ, זמן אספקה עד 7 ימי עסקים)
- בקניה בשווי הנמוך מ- 195 ש"ח, דמי המשלוח הינם 35 ש"ח.
- בקנייה בשווי הגבוה מ-195 ש"ח, יינתן משלוח ללא עלות נוספת.

2. איסוף עצמי של המוצר/ים ממחסני החברה (רחוב בזל 3א קרית אריה, פתח תקווה. שעות פעילות: א-ה, 9:00 - 17:00)
- ניתן לאסוף את המוצר ללא עלות נוספת בכל סכום רכישה.

 
ג. ההזמנות יטופלו במהלך שעות פעילות החברה. הזמנות שיתקבלו לאחר שעה 17:00 אחה"צ ביום חול יטופלו יום למחרת. אין משלוחים בסופי שבוע וחגים (יום חמישי משעה 17:00 עד יום ראשון בבוקר)

ד. המשלוח ישלח בקרטון ארוז וסגור היטב תוך שמירה על פרטיות הלקוח.

ה. במידת הצורך, יש להציג לשליח תעודה מזהה של מקבל המשלוח.

ו. ייתכן בחוסר מזדמן הנובע ממחסור במלאי אצלנו או מחסור במלאי אצל הספק/יצרן. במידה ויחול עיכוב או חוסר בפריט הלקוח יעודכן.

 


מדיניות ביטול עסקה

א. ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או דוא"ל קליטת ההזמנה, לפי המאוחר ביניהם.

ב. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון
03-9212094,  במייל info@guro.co.il, במשרדנו ברחוב בזל 3א, קרית אריה פתח תקווה, או דרך טופס "צור קשר" באתר. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן ואת פרטי ההזמנה (מספר הזמנה/תאריך הזמנה).

ג.  בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.

ה. לחברה יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

ו. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.

ז. לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

ח. בעסקה אינטרנטית שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת דוא"ל קליטת ההזמנה לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית."

 

מדיניות החלפת מוצר

א. ניתן לבצע החלפה תוך 30 ימים מתאריך קבלת המוצר.

ב. הודעת החלפה ניתן למסור בטלפון 03-9212094, במייל info@guro.co.il, במשרדנו ברחוב בזל 3א, קרית אריה פתח תקווה, או
דרך טופס "צור קשר" באתר. בהודעת ההחלפה יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן ואת פרטי ההזמנה (מספר הזמנה / תאריך הזמנה).
 
ג. החלפה תתאפשר למוצר רק כשהוא באריזתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש.

ד. המוצר יוחלף במוצר/ים הקיימים במלאי כנגד מחיר צרכן מלא ביום ההחלפה.

ה. החלפה תתבצע רק בהצגת חשבונית מקור או שובר החלפה בתוקף.

ו. ללא כפל מבצעים.

ז. אחריותו המלאה של הלקוח להביא את המוצר לידי החברה בטרם החלפת המוצר.

 

*יום עסקים הינו כל יום, למעט - יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג/חגים ותשעה באב.

*יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.

 
 
 
 


ניווט מהיר: [משלוחים] [ביטול עסקה/החזרת מוצרים] [החלפת מוצרים]
 

רכשתם מוצר באתר GURO ואתם מעוניינים להחזיר או להחליף אותו מכל סיבה שהיא? אין בעיה, אנא קראו בעיון מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.

מוצרי GURO מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה. אנו מקפידים שהם ישלחו ללקוח כאשר הם חדשים ותקינים. במקרה של בעיה הנוגעת לאחריות יש לפנות לחברת GURO דרך טופס "צור קשר" ולבחור בנושא "אחריות".

במקרה והמוצר נרכש דרך המשווקים המורשים, הלקוח אחראי להעביר את המוצר לידי החנות או הספק ממנו רכש את המוצר בצירוף קבלה מקורית. וציון פרטי המקרה בכתב ברור.

 


מדיניות משלוחים

א. ניתן לבצע הזמנה במשך 24 שעות היממה בכל יום בשבוע.

ב. שיטות אספקה:
1. דואר שליחים (מסופק דרך חברת כץ, זמן אספקה עד 7 ימי עסקים)
- בקניה בשווי הנמוך מ- 195 ש"ח, דמי המשלוח הינם 35 ש"ח.
- בקנייה בשווי הגבוה מ-195 ש"ח, יינתן משלוח ללא עלות נוספת.

2. איסוף עצמי של המוצר/ים ממחסני החברה (רחוב בזל 3א קרית אריה, פתח תקווה. שעות פעילות: א-ה, 9:00 - 17:00)
- ניתן לאסוף את המוצר ללא עלות נוספת בכל סכום רכישה.

 
ג. ההזמנות יטופלו במהלך שעות פעילות החברה. הזמנות שיתקבלו לאחר שעה 17:00 אחה"צ ביום חול יטופלו יום למחרת. אין משלוחים בסופי שבוע וחגים (יום חמישי משעה 17:00 עד יום ראשון בבוקר)

ד. המשלוח ישלח בקרטון ארוז וסגור היטב תוך שמירה על פרטיות הלקוח.

ה. במידת הצורך, יש להציג לשליח תעודה מזהה של מקבל המשלוח.

ו. ייתכן בחוסר מזדמן הנובע ממחסור במלאי אצלנו או מחסור במלאי אצל הספק/יצרן. במידה ויחול עיכוב או חוסר בפריט הלקוח יעודכן.

 


מדיניות ביטול עסקה

א. ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או דוא"ל קליטת ההזמנה, לפי המאוחר ביניהם.

ב. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון
03-9212094,  במייל info@guro.co.il, במשרדנו ברחוב בזל 3א, קרית אריה פתח תקווה, או דרך טופס "צור קשר" באתר. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן ואת פרטי ההזמנה (מספר הזמנה/תאריך הזמנה).

ג.  בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.

ה. לחברה יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

ו. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.

ז. לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

ח. בעסקה אינטרנטית שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת דוא"ל קליטת ההזמנה לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית."

 

מדיניות החלפת מוצר

א. ניתן לבצע החלפה תוך 30 ימים מתאריך קבלת המוצר.

ב. הודעת החלפה ניתן למסור בטלפון 03-9212094, במייל info@guro.co.il, במשרדנו ברחוב בזל 3א, קרית אריה פתח תקווה, או
דרך טופס "צור קשר" באתר. בהודעת ההחלפה יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן ואת פרטי ההזמנה (מספר הזמנה / תאריך הזמנה).
 
ג. החלפה תתאפשר למוצר רק כשהוא באריזתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש.

ד. המוצר יוחלף במוצר/ים הקיימים במלאי כנגד מחיר צרכן מלא ביום ההחלפה.

ה. החלפה תתבצע רק בהצגת חשבונית מקור או שובר החלפה בתוקף.

ו. ללא כפל מבצעים.

ז. אחריותו המלאה של הלקוח להביא את המוצר לידי החברה בטרם החלפת המוצר.

 

*יום עסקים הינו כל יום, למעט - יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג/חגים ותשעה באב.

*יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.